ספרים ופעילויות
ספרים לשנה״ל תשע"ח

איפה מתחבא הצחוק

הצחוק יפה לבריאות, מדבק ומשפר מצב רוח בטבעיות ומהירות. אבל  איפה הוא מתחבא לנו? אולי הוא בידיים? אולי מתחת למיטה? הצחוק מתחבא עמוק בתוכנו, ומשם הוא יוצא החוצה אל החדר, ...

לפרטים נוספים

מר סביון וגברת רקפת

פרחי ארץ ישראל ונופיה מתארחים בשיריה המחורזים של רות אורן. בלוויית האיורים הצבעוניים והמשעשעים של שחר קובר השירים מביאים את הטבע אל סף הבית.

לפרטים נוספים

העננים אמרו לי

העננים כבר הגיעו, אבל מתי יבוא הגשם? ילד ודובון מתלבשים היטב ומתכוננים לבוא הגשם. הציפייה קצת קשה, אך משתלמת. ספר חדש מאת דפנה שטרום.

לפרטים נוספים

ככה גם אני יכולה

נגה ואבא צועדים יד ביד לגן. השיחה ביניהם והמשחק שהם משחקים הופכים את הזמן המשותף לבילוי מהנה במיוחד. ספר חדש מאת הסופרת האהובה יונה טפר.

לפרטים נוספים

אני אוהב לחפש

כשמחפשים - מוצאים, אבל לא תמיד דווקא את מה שאבד. ילד חמוד וסקרן עוזר לסבתא למצוא את המשקפיים ובינתיים לומד על חיפושים ומציאות.

לפרטים נוספים

מפלצת סגולה

סיפור בלי התחלה ובלי סוף על מפלצת ארוכה וסגולה ועל הצרות המשעשעות שקורות בגללה. ספר יפהפה של היוצרת האהובה רינת הופר המפתיע בכל דף מחדש במשחק אסוציאציות עשיר ...

לפרטים נוספים

קישתא

לא קל לעבור למקום חדש. ילדה בודדה וחתולה עזובה מוצאות זו את זו והופכות לחברות טובות. קישתא הוא סיפור נוגע ללב על חמלה, על ידידות ובעיקר... על התחלות חדשות.

לפרטים נוספים